Regulamin Gabinetu Doktor Moniki / Important Regulations
[ENGLISH VERSION BELOW]
- Każdy Pacjent odwiedzający gabinet lub rezerwujący wizytę podlega temu regulaminowi.
- Wizytę możesz zarezerwować na stronie doktormonika.pl/zarezerwuj-online (system Calendly), w Booksy lub telefonicznie
- Po rezerwacji dostaniesz powiadomienie i potwierdzenie jej na podane w formularzu dane
- Odwołanie lub zmiana terminu rezerwacji jest możliwe do 24h przed terminem wizyty – w innym przypadku wizyta będzie płatna 200zł. Dotyczy to każdej z przyczyn, w tym pilnych i losowych (także choroby).
- Powyższa opłata obowiązuje także wtedy, gdy wizyta została zarezerwowana krócej niż 24h przed i odwołana/zmieniona lub Pacjent nie pojawił się na wizycie.
- Odwołać rezerwację możesz w następujące sposoby:a) Telefonicznie (zawsze) – tylko pod numerem 798331419 (numer recepcji) – SMSem, przez Whatsapp lub dzwoniąc.
b) Jeśli rezerwowałeś przez Booksy – możesz odwołać przez Booksy 😉
c) Jeśli rezerwowałaś online na stronie – w mailu z potwierdzeniem rezerwacji znajduje się przycisk do jej odwołania - Pamiętaj, że gdy dzwonisz to samo połączenie/sygnał nie wystarczy – musisz przekazać tą wiadomość do recepcji. Jeśli nie dodzwoniłeś się do gabinetu (np. recepcja nie odbiera lub jest poza godzinami otwarcia gabinetu) to napisz nam wiadomość SMS na numer recepcji 798331419 – termin odwołania będzie liczony od terminu wysłania takiej wiadomości. Nie odsłuchujemy wiadomości na poczcie głosowej.
- W gabinecie z lekarzem podczas wizyty może znajdować się tylko jedna osoba
- Spóźnienie Pacjenta na wizytę powyżej 10 minut może wiązać się z odwołaniem wizyty na koszt Pacjenta (koszt 200zł). Powód spóźnienia nie ma znaczenia.
- Lekarz może odmówić wykonania zabiegu, jeśli w jego opinii zabieg nie będzie odpowiedni dla Pacjenta. W tej sytuacji Pacjent pokrywa koszt konsultacji zgodnie z cennikiem
- W poczekalni, dzieci do lat 15 nie mogą zostawać same bez opiekuna.
- Z racji rozmiarów poczekalni sugerujemy, żeby Pacjent przychodził maksymalnie z jedną osobą towarzyszącą.
- W lokalu nie mogą przebywać zwierzęta.
- Godzina wizyty Pacjenta może ulec zmianie w sytuacji opóźnienia poprzednich wizyt.
- Pacjent przed wykonaniem zabiegu zobowiązany jest do wypełnienia dokumentacji medycznej, podpisania zgód na zabieg oraz umożliwienia wykonania zdjęć twarzy.
- Gabinet może odwołać lub zmienić rezerwację wizyty w uzasadnionych przypadkach.
- Jeśli wizyta nie została potwierdzona przez Pacjenta (“kliknij aby potwierdzić” w wiadomości SMS/mail lub niemożność kontaktu recepcji z Pacjentem), gabinet ma prawo odwołać taką wizytę.
- Wizyta kontrola po podaniu toksyny botulinowej, na której można dodać preparatu jest możliwa między 2 a 3 tygodnie od zabiegu, ze względu na protokoły podawania preparatu do organizmu.
- Jeden Pacjent może zarezerwować maksymalnie 1 termin wizyty, chyba, że wynika to z planu leczenia ustalonego z lekarzem.
- Dla zachowania ciągłości leczenia, Pacjent ma jednego lekarza prowadzącego
- Lekarz może odmówić wykonania usługi lub zabiegu każdemu Pacjentowi
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu.
ENGLISH VERSION:
- Every Patient, who schedules a visit or visit the office is subjected to these regulations.
- You can schedule a visit online on: doktormonika.pl/zarezerwuj-online (Calendly system), via Booksy or via phone call (798-331-419)
- After the reservation you receive a confirmation to your email and phone.
- Cancellation or rescheduling is possible up to 24h before the original date and time. In any other case, the visit will be paid (200PLN). It is actual for any life situation or cause, including sickness and infections.
- The fee mentioned above is actual also in the situation, where the visit was booked sooner than 24hrs before it’s time, and was cancelled, postponed or the Patient doesn’t show up.
- You can cancel the visit in the following ways:
a) Via Phone Call (allways) – tel. 798-331-419 (reception) – SMS, Whatsapp or a phone call are fine.
b) If you booked via Booksy – you can cancel via Booksy 🙂
c) If you booked online – in the confirmation email there is a “cancel” button, which you can use - Please remember that an unanswered call is not enough – you need to receive a cancellation confirmation. If you call and no one answers or you call outside opening hours, you can write us a text message to our number: 798331419. Cancellation time will be counted on the basis of sent message time. We don’t receive voicemail.
- In the office during visit, only one person (actual Patient) can be with the doctor
- Patient’s delay over 10 minutes may result in visit cancellation. In that case, the Patient pays for the visit – 200PLN.
- The Doctor can refuse to perform any treatment if in his opinion the treatment is not suitable for the Patient. In that case, the Patient pays in full for the consultation, according to the price list.
- In the waiting room, any children below 15 y.o. cannot stay without a guardian’s presence
- In the office there cannot be any animals
- Beacuse of the size of our waiting room, we kindly suggest the Patient arrives with max 1 accompanying person.
- The actual hour when the visit starts can change in case of previous visits’ delay
- Before the procedure, it is required of the Patient to fulfill medical documentation, sign consents and have pictures taken
- The office can cancel or change the reservation in justified cases
- If the visit is not confirmed by the Patient (via “click to confirm” text message/mail, or the reception couldn’t contact the Patient before), the office can cancel the visit.
- Check-up after botulinum toxin injection is possible between 2 and 3 weeks since the treatment, according to the injection protocols.
- One Patient can book 1 visit, unless it was agreed with the Doctor according to the treatment plan.
- For treatment continuity, the Patient cooperates with one doctor.
- The doctor can refuse the service or treatment to any Patient.
- The office has a right to make changes in this Regulations
Polityka prywatności – Postanowienia ogólne
Doktor Monika sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Kaczary 5/U2, 31-421 Kraków, NIP 9452251320, zwana dalej Doktor Monika.
Ty, zwany dalej Użytkownikiem Witryny https://doktormonika.pl oraz wszystkie subdomeny (w tym sklep), zwane dalej Stroną
Postanowienia bardziej szczegółowe
Administratorem danych osobowych Użytkowników zbieranych na Stronie jest Doktor Monika.
Dane osobowe zbierane przez Doktor Monikę są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
W polityce prywatności można deklarować zmienne na bieżąco. Co niniejszym czynię.
Rozporządzenie wymienione powyżej będzie dalej zwane RODO.
Co robię z Twoimi danymi?
Strona zapisuje w Twojej przeglądarce ciastka, zwane dalej Ciastkami. Służą do prawidłowego funkcjonowania witryny (na przykład zapisuję w nich, czy pokazać Ci wyskakujący formularz namawiający do zapisu na newsletter).
Strona gromadzi także Twoje dane na potrzeby analityki – w szczególności adres IP, rodzaj przeglądarki, system operacyjny. Dane są gromadzone, ale nie poddawane ocenie.
Jeśli zapiszesz się na newsletter (strony lub Sklepu). oddajesz mi do dyspozycji także Twoje imię i adres e-mail. W tej sytuacji będę wysyłać Ci cotygodniowy newsletter (w każdy wtorek, chyba że zapomnę).
Możesz także zapisać się do oddzielnej listy subskrypcyjnej jeśli chcesz otrzymywać powiadomienia o najnowszych postach. Wtedy udostępniasz mi email i imię, które będę przechowywać.
Zbieram także dane, które mi udostępnisz na okazję rezerwacji wizyty. Dane te wykorzystuję tylko i wyłącznie w celu sprawnej rezerwacji, kontaktu przed i po wizytą i wszystkiego, dzięki czemu jako Pacjent będziesz czuł się zaopiekowany.
Jeśli kupujesz coś w moim sklepie (Sklep Doktor Moniki), to dane, które podajesz w związku z zamówieniem także zbieram i przechowuję. Wykorzystuję te informacje wyłącznie w celu obsługi procesu zakupu, wystawienia faktury, wysyłki i ewentualnych zwrotów. Jednym słowem – muszę wiedzieć, gdzie wysyłam Twój wymarzony produkt 🙂 . Jeśli korzystałaś już z mojego sklepu, to dodając ponownie produkt do koszyka lub przeglądając inne produkty, być może dostaniesz maila o dokończeniu zakupów (tzw. kampania na porzucone koszyki).
Jak długo przechowuję Twoje dane?
Ciastka przechowuję tak długo, jak mi na to pozwolisz, czyli jeśli usuniesz je z przeglądarki to będą usunięte.
Imię i adres e-mail i dane do wizyty przechowuję tak długo, jak mi na to pozwolisz. Istnieje możliwość, że zrezygnujesz z otrzymywania newslettera i przestanę je przechowywać. Jeśli pozostawiłeś mi swoje dane przed rezerwacją wizyty jako mój Pacjent, to przechowuje je w ramach dokumentacji medycznej, do czego jako lekarz jestem zobowiązana.
Dane związane z zakupami przechowuję w swoich systemach tak długo, jak to możliwe i potrzebne dla celów prowadzenia sklepu i księgowości.
Udostępnianie Twoich danych
Twoich danych pilnuje jak oczka w głowie.
Zbiorcze dane z Twoich Cookies i zbiorcze raporty widzi mój zespół od Analytics.
Dane na okoliczność rezerwacji wizyty wprowadzam do systemów informatycznych, z których korzystam jako lekarz do zarządzania Pacjentami (np. Versum). Dane te nie są wykorzystywane inaczej niż do planowania wizyt ani udostępniane dalej.
Dokładam wszelkich starań, żeby Twoje dane pozostały bezpieczne.
Zarządzanie Twoimi danymi
W każdej chwili masz możliwość wglądu w swoje dane zbierane na potrzeby newslettera. Możesz je modyfikować albo usunąć. W tym ostatnim przypadku licz się z tym, że będzie mi przykro.
W każdej chwili masz możliwość poproszenia Twojej przeglądarki, żeby blokowała ciastka.
W sprawach nieuregulowanych w tej polityce prywatności – po prostu napisz e-mail.