Idealna wizyta w gabinecie estetycznym

Idealna wizyta w gabinecie estetycznym

Spis treści

    Jak to jest, że niektóre piekarnie świecą pustkami, podczas gdy w innych trzeba zamawiać chleb z wyprzedzeniem? Pewnie powiecie: “niektóre mają dużo lepszy produkt”. Jest w tym dużo racji, ale przykłady można mnożyć. Na pewno znacie takie przykłady z własnego życia, obserwując branżę usług – w tym fryzjerów, kosmetyczki, a może nawet gabinety estetyczne.

    Od wielu lat jestem zaangażowana w branżę usług medycznych. Przez ten czas obserwowałam jak wygląda obsługa Pacjentów w szpitalach, przychodniach zdrowia i prywatnych gabinetach. I oczywiście widziałam w tym czasie wiele dobrego, ale także (niestety) wiele złego. Na tej podstawie wyciągnęłam wiele wniosków jak sprawić, żeby wizyta Pacjenta w gabinecie była jak najlepsza. Innymi słowy – stworzyłam przepis na ten lepszy chleb 😉 Przejdźmy do rzeczy.

    Przepis na idealną wizytę

    W tym artykule chcę wymienić rzeczy, które w mojej opinii są kluczowe do tego, aby wizyta w gabinecie medycyny estetycznej była jak najlepsza. Co tak właściwie mam na myśli?

    Kiedy walczysz o zdrowie i życie Pacjenta jako lekarz masz obowiązek zrobić to za wszelką cenę – środki do celu nie mają znaczenia. Medycyna estetyczna nie polega jednak na ratowaniu życia. W gabinetach przyjmuję Pacjentów zdrowych, którzy chcą podnieść jakość życia. Ale trzeba powiedzieć sobie jasno – bez medycyny estetycznej da się żyć.

    Wniosek z tego jest prosty: nie liczy się tylko CO, ale też JAK. Dlatego tak ważne jest zdać sobie sprawę, że Pacjentowi, który przychodzi do gabinetu zależy na czymś więcej niż kilku nakłuciach igłą i gładszej skórze.

    Po pierwsze – idealna wizyta zaczyna się dużo wcześniej

    Jeśli jako Pacjent uważasz, że gabinet możesz oceniać dopiero po wizycie to… jesteś w błędzie. Prawda jest taka, że Twoje doświadczenia powinny być jak najlepsze już od momentu kiedy dowiadujesz się, że takie miejsce w ogóle istnieje. Oto, co mam na myśli:

    • Gabinet powinien być widoczny w Internecie i mediach społecznościowych
    • Powinien mieć dużo pozytywnych opinii. Nie tylko w Internecie – opinie koleżanek są nawet ważniejsze!
    • Na stronie gabinetu powinieneś szybko zorientować się jaka jest oferta i jak rozwiąże ona Twój problem
    • Podczas umawiania wizyty wszelkie Twoje wątpliwości powinny być rozwiane, a Ty uprzedzona czego możesz spodziewać się na wizycie

    Przykłady można mnożyć. Jako Pacjent usług premium zasługujesz na to, żeby korzystanie z medycyny estetycznej było przyjemnością na długo zanim pojawisz się w gabinecie.

    • Zbadam Twoją skórę sprawdzę czego jej potrzeba, żeby wyglądała lepiej

    • Ustalimy plan leczenia wybierzemy zabieg najlepszy dla Ciebie

    • Wykonamy zabieg jeśli zechcesz, po konsultacji od razu zrobimy zabieg

    Umawiam konsultację

    Co jest ważne podczas zabiegu?

    Jednym słowem – chciałabym, żeby moi Pacjenci na wizycie zawsze czuli jak gdyby czas się zatrzymał. I nie mam tutaj na myśli efektów z zabiegów 😉

    Uwierzcie mi, że przez lata obserwowałam lekarzy i specjalistów, którzy nigdy nie mieli wystarczająco dużo czasu dla swoich Pacjentów. O ile można znaleźć na to uzasadnienie na trudnym oddziale w szpitalu, to brak czasu nie powinien być problemem w gabinetach estetycznych.

    Pacjenci często krytykują lekarzy za to, że nie wyjaśnili wystarczająco dokładnie istoty problemu, a także tego jak wygląda zabieg. To absolutnie kluczowe, żeby podczas Twojej wizyty w gabinecie estetycznym lekarz poświęcił Ci tyle czasu, ile potrzebujesz. Dla jednej osoby 2min wprowadzenia wystarczy. Inna może potrzebować kilkadziesiąt minut rozmowy – i to też jest w porządku. Tylko dzięki takiemu podejściu lekarza możemy osiągnąć to, co najważniejsze, czyli…

    Zaufanie – święty Graal medycyny estetycznej

    Wracając do przykładu dobrego fryzjera – ja szczęśliwie mam takiego od lat 🙂 Najbardziej cenię sobie to, że mogę mu zaufać. Wiem, że zawsze będę na koniec zadowolona.

    Tak samo jest podczas idealnej wizyty w gabinecie estetycznym. Jeżeli jako Pacjent czujesz, że wszystko gra od samego początku to będziesz mógł poczuć się swobodnie i zaufać, że jesteś w dobrych rękach. Takie wzajemne zaufanie to ogromny skarb dla Pacjenta, ale także dla lekarza.

    Dzięki temu będzie Wam łatwiej wspólnie zaplanować proces leczenia i kolejne zabiegi. Wizyta (a także wszystko przed i po!) będzie przebiegać w świetnej atmosferze. A gabinet będziesz traktować jako miejsce, do którego chcesz wracać 🙂

      Pobierz darmowy poradnik

      12 kroków do młodego wyglądu

      Poradnik-monika

      Dlaczego o tym napisałam?

      Taki temat pojawił się tutaj nie bez powodu 🙂 Niedługo wyjawię więcej o co chodzi i będę informować na bieżąco. Póki co mam dla Was prośbę – podzielcie się SWOIMI doświadczeniami z gabinetów. Zarówno tymi dobrymi, jak i tymi gorszymi. Nie muszą być to tylko gabinety medycyny estetycznej. Jestem bardzo ciekawa jak wygląda Waszym zdaniem idealna wizyta 🙂

        Podobał Ci się ten artykuł?

        Jeśli tak, to podaj swoje imię oraz e-mail, żeby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Twoje dane są ze mną bezpieczne.

        Komentarze

        Dodaj komentarz

        Może Ci się spodobać także

        Kwas hialuronowy w ciąży, czy to dobry pomysł? Ciąża i karmienie piersią to szczególny okres w życiu kobiety, kiedy więcej rzeczy NIE MOŻESZ niż możesz...

        24.10.2021 Monika Łyżwa

        Kategoria: Inne

        Rozstępy na skórze mogą występować w każdym miejscu, w każdym czasie i w różnej sytuacji. Na każdą z tych sytuacji medycyna estetyczna przygotowała rozwiązanie. Jeśli...

        19.06.2021 Monika Łyżwa

        Kategoria: Inne

        Kochani, dzisiejszy wpis jest dla mnie bardzo ważny.Jako lekarz medycyny estetycznej zawodowo zajmuje się utrzymaniem młodego i zdrowego wyglądu u moich Pacjentów. Wiem jednak, że...

        16.07.2020 Monika Łyżwa

        Kategoria: Inne

        Pobierz darmowy poradnik

        12 kroków do młodego wyglądu

        Proste wskazówki jak w domowych warunkach zadbać o młodość

          Dziękuję.

          Poradnik jest już na Twoim mailu. Jeśli nie ma go w "odebrane", sprawdź foldery "SPAM" i "oferty".